Subscribe:

ads1

11

الثلاثاء، 27 مارس 2012

وحشتني يا بابا انت مش هتيجي تاني يا بابا

الابن:ـ صباح الخير يا بابا






الاب:ـ صباح الخير يا حبيبي

الابن:ـ وحشتني يا بابا انت مش هتيجي تاني يا بابا ؟
الاب:ـ يا حبيبي حد يكون في المكان الحلو ده اللي انا رحته ويسيبه ويرجع العالم تاني
الابن:ـ عندك حق يا بابا المهم انك كويس يا بابا ويا بختك بالمكان الحلو ده
الاب:ـ اكيد انا فرحان عشان انا قاعد مع اللي فداني وفداك
الابن:ـ انا بحبك يا بابا قوي وبجد هتوحشني كتير
الاب:ـ انا كمان بحبك بس زعلان منك
الابن:ـ انا!! ليه ليه يا بابا عملت ايه يا بابا زعلك مني؟
الاب:ـ زعلان منك عشان حاحتين اتنين
الابن:ـ ايه هما يا بابا؟ وانا اوعدك اني مش هعملهم تاني
الاب:ـ اول حاجه ودي المهمه ان بابا يسوع زعلان منك عشان عاوزك تتوب وانت مش بتسمع الكلام
الابن:ـ انا عارف يا بابا شنوده اني بزعل بابا يسوع مني كتير ومش كده وبس كمان بجرحه كل يوم بس اوعدك يا بابا شنوده اني مش هعمل كده تاني بس انت ساعدني في كده
الاب:ـ خلاص اتفقنا انا هساعدك وكده فعلا انت اثبت انك ابن المسيح
الابن:ـ وانا يا بابا اوعدك اني مزعلش بابا يسوع تاني
الاب:ـ كده انا فرحان بيك با حبيبي
الابن:ـ طيب يا بابا دي كانت الحاجه الاولي. الحاجه التانيه ايه هي بقي ؟
الاب:ـ الحاجه التانيه مش عاوزك تبكي عليا عشان انا قاعد في مكان حلو وجميل وبزعل قوي لما اشوفك بتبكي
الابن:ـ خلاص يا بابا انا اوعدك اني مش هبكي تاني عشان مزعلكش مني وهعمل كل وصايا المسيح عشان يبقي مبسوط مني وابسطك انت كمان يا بابا شنوده يا حبيبي
الاب:ـ اهو انا كدا فرحان بيك قوي كدا انا اطمنت عليك ابقي افتكرني في صلاتك يا حبيبي ودلوقتي انا اسيبك وارجع تاني وطني الاساسي
الابن:ـ حاضر يا بابا بس......
الاب:ـ بس ايه يا حبيبي ؟
الابن :ـ ممكن اطلب طلب يا بابا انا عارف اني من ساعه ما انا جيت الارض وانا بطلب وبس
الاب:ـ يا حبيبي انت تآمور انت ابني
الابن:ـ :) شكرا يا بابا انا كنت عاوز منك يا بابا تصليلي وتذكرني قدام عرش رب المجد
الاب:ـ حاضر يا حبيبي انت و اخواتك وكل ولاد المسيح موجودين في قلبي علي طول وبصليلكم علي طول هااااا مبسوط يا حبيب ابوك :)
الابن:ـ مبسوط قوي يا بابا وبحبك جدا وهتوحشني قوي
الاب:ـ وانت كمان هتوحشني يا حبيب ابوك
الابن:ـ انا كدا اطمنت واقدر دلوقتي اقولك باي يا بابا وانا مطمن وانا فرحان قوي وسلملي علي بابا يسوع وقوله اني بحبه قووووووووووووووووووي
هتوحشني يا بابا سلااااااااااااام :) يا بابا
ابنك الصغير

لمتابعة اخر واهم الاخبار والبرامج والمسلسلات زوروا موقعنا لزيارة موقعنا اضغط هنا

0 التعليقات:

إرسال تعليق

يسعدنا تعليقكم علي الموضوع